Instruments
A l'Escola de música podràs estudiar els següents instruments:

Les nostres classes d'instrument de tots els nivells són individuals perquè l'aprenentatge sigui totalment personalitzat i adaptat a les aptituds de cada alumne. Pels alumnes que segueixen l'edat escolar, seguim un programari curricular per cursos que permet seguir una evolució. Per a alumnes adults el programa és més lliure i permet seguir l'evolució al llarg dels quadrimestres.

Piano

El piano, l'instrument polifònic i harmònic per excel·lència, presenta la lectura de dos pentagrames simultànis, un per la ma dreta i l'altre per a la ma esquerra. El so conquereix tots els estils de música.

Guitarra i baix elèctric i Ukelele

Pots estudiar guitarra clàssica o espanyola, i l'elèctrica, dos mons diferents i d'estils oposats però amb la personalitat sonora de la  corda polsada.

flauta

Flauta

Pots estudiar la flauta dolça, ideal per a començar en alumnes petits i la flauta travessera, la flauta simfònica de metall evolucionada per Böem que ofereix un so càlid i poètic.

El violín de Maggini

Violí

Uns dels principals instruments de les orquestres clàssiques, el violí és l'instrument agut de corda fregada, apte tant per a música clàssica però que ha sapigut trobar el seu lloc indiscutible en la música moderna, celta, country, etc.

Violoncelo

Violoncel

El violoncel és l'instrument que més s'assembla a la veu humana com diuen molts experts. És l'instrument imprescindible com a baix en les orquestres però que pot agafar un protagonisme solista indiscutible.

Tu tries, fas música, tu gaudeixes

Horaris instrument

HORARIS D'INSTRUMENT

Piano            de dilluns a dijous