Combos - conjunt instrumental

escola_de_música_ateneu_(125)c.jpg
IMG_20190504_170423_842.jpg

Els grups de conjunt instrumental / combo són l'oportunitat de tocar música en grup, gaudir de la interpretació amb altres músics, formar part d'un treball en equip i tenir un grup d'amics.

Es creen lligams molt intensos compartint música, vivint les experiències del concert i enriquint el coneixement dels instruments dels altres companys de grup. Ens els grups es pot participar tocant un instrument o cantant, l'opció la tria cada músic.

El repertori és essencialment modern, el pop, rock, heavy, etc., són estils que tenen gran acceptació en l'edat formativa dels nostres alumnes.

Els grups s'obren segons el nombre d'alumnes, i s'estructuren segons la disponibilitat i distribució d'instruments que hi puguin formar el conjunt. Actualment no tenim grups oberts.

En els concerts de Nadal i final de curs i el que s'organitza fora de la nostra escola, els grups poden fer la seva actuació en públic, sense la pressió que suposa una actuació individual com a solista.